پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)
دانلود پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)
هدف: ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (ابعاد فیزیکی یا ظواهر، قابلیت اطمینان، پاسخگو بودن، ضمانت و تضمین، برخورد مناسب با فرد یا همدلی، راحتی (کیفیت خدمات درک شده)، رضایت مشتریان)
تعداد سوال: ۲۸
تعداد بعد: ۷
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نکته: این پرسشنامه قابل استفاده در سایر سازمان های دولتی یا غیر دولتی می باشد.
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 3