مقیاس کیفیت خدمات سروکوآل پاراسورامان و همکاران (SERVQUAL)
مقیاس کیفیت خدمات سروکوآل پاراسورامان و همکاران (SERVQUAL)
هدف: سنجش کیفیت خدمات از ابعاد مختلف: انتظارات مشتریان (فیزیکی، قابلیت اعتماد، پاسخ گویی، اطمینان و تضمین، همدلی)، ادراکات مشتریان (فیزیکی، اطمینان، پاسخ گویی، ضمانت و تضمین، همدلی)
تعداد سوال: ۴۴
تعداد بعد: ۱۰
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 5