پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه)

Internet sales Zhyly questionnaire quality of service (2003) (short form)

دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه)

هدف: سنجش کیفیت خدمات فروش اینترنتی از ابعاد مختلف (قابلیت اعتماد – تکمیل، خدمات رسانی به مشتری، توجه شخصی، قابلیت استفاده – سهولت استفاده، اطلاع رسانی، انتخاب، امنیت – حریم خصوصی)
تعداد سوال: ۱۴
تعداد بعد: ۷
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: .