پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل (۲۰۰۰)

دانلود پرسشنامه questionnaire استاندارد با عنوان دانلود پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل این پرسشنامه به صورت word و پرسشنامه دارای ۲ صفحه می باشد.  در زیر به مختصری از  آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل

هدف: سنجش کیفیت خدمات در بانک ها از ابعاد مختلف (اثربخشی و اطمینان، دسترسی، قیمت، جنبه فیزیکی، سبد خدمت رسانی، قابلیت اعتماد)

تعداد سوال: ۳۱
تعداد بعد: ۶
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word


تعریف کیفیت خدمات ادراک شده
یک مشتری بعد از هر خریدی، به ارزیابی آن خرید مـیپـردازد و رفتارهـای پـس از خریـد وی، همچون تصمیم به خرید مجدد، آشکارا به ارزیابی او از عملکرد فروشنده در ارائه کـالا و خـدمات بستگی دارد. اما مشتریان به منظور ارزیابی عملکرد یک شرکت اغلب به ارزیابی کیفیت خـدمات ارائه شده از سوی آنان میپردازند.

 

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 2