پرسشنامه بررسی میزان شناخت و استفاده از انواع خدمات الکترونیکی بانکی (از دیدگاه مشتریان و کارکنان بانک)
دانلود پرسشنامه بررسی میزان شناخت و استفاده از انواع خدمات الکترونیکی بانکی (از دیدگاه مشتریان و کارکنان بانک)
هدف: بررسی میزان شناخت و استفاده از انواع خدمات الکترونیکی بانک مسکن توسط مشتریان و کارکنان (اطلاع مشتریان از خدمات الکترونیکی، شیوه های اطلاع رسانی خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان و کارکنان، شیوه های اطلاع رسانی خدمات بانکداری الکترونیکی در سایر بانک ها، رضایت مندی مشتریان از ارایه خدمات بانکداری الکترونیک، تفاوت ها و شباهت های خدمات ارایه شده با سایر بانک ها، اولویت بندی چالش های موجود در زمینه بانکداری الکترونیک از دیدگاه کارکنان و مشتریان)
تعداد سوال: ۳۸ (دو فرم ۳۸ سوالی)
تعداد بعد: ۶
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: طراحی شده
نوع فایل: word 2007
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 6