بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات

The relationship between altruism and conscientiousness organizational citizenship behavior and quality of service

بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات

مقاله مدیریت، هدف این پژوهش بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هایپیام نور استان کرمانشاه می باشد. نتایج نشان داد که مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در وضعیت خوبی قرار دارد.

چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هایپیام نور استان کرمانشاه می باشد. نتایج نشان داد که مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در وضعیت خوبی قرار دارد. وضعیت کیفیت خدمات از دید دانشجویان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد. بین مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان رابطه معناداری وجود ندارد.
این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها (دی ۱۳۹۲) ارائه شده و حاوی ۹ صفحه می باشد.

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات تعداد صفحات: 9