پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (۲۰۰۲)

Inventory Asrynyvasan factors affecting customer loyalty in e-commerce (2002)

دانلود پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (۲۰۰۲)

هدف: سنجش عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (سفارشی عمل کردن، ارتباط تعاملی، ترویج، مراقبت، انجمن، انتخاب، راحتی، شخصیت)
تعداد سوال: ۳۹
تعداد بعد: ۸
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 3