پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (۲۰۰۲)
دانلود پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (۲۰۰۲)
هدف: سنجش عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (سفارشی عمل کردن، ارتباط تعاملی، ترویج، مراقبت، انجمن، انتخاب، راحتی، شخصیت)
تعداد سوال: ۳۹
تعداد بعد: ۸
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 3