پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

Inventory organizational performance

دانلود پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

هدف: ارزیابی عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

تعداد سوال: ۱۲

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

ماخذ: خردمند، احمد، بررسی رابطه بین سیستم مدیریت دانش ومدیریت ارتباط بامشتریان وتاثیرآن برعملکردبانکها(مطالعه موردی؛ صنعت بانکداری  استان آذربایجان غربی)، مقاله کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب. ۱۳۹۱

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 3