پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان

پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان

پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان

 دانلود پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان
(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)

این پرسشنامه دارای ۲۷ سوال است که هدف کلی آن سنجش میزان وفاداری مشتریان سازمان و یا ماندگاری یک مارک اختصاصی در ذهن مشتریان آن سازمان است.

هدف: بررسی وفاداری مشتریان به یک سازمان یا مارک اختصاصی
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد
تعداد گویه: ۲۷
پایایی و روایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
منبع:‌ محمودی، سامان، بررسی رابطه بین خدمات رایگان بانکی و وفاداری مشتریان. مقاله کارشناسی، مدیریت دولتی، دانشگاه پیام نور ماکو.

پرسشنامه کاملا استاندارد است

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 4