پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین (کریستودوئیلیدز و همکاران، ۲۰۰۶)
دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین (کریستودوئیلیدز و همکاران، ۲۰۰۶) Questionnaire
هدف: سنجش ارزش ویژه برندهای آنلاین از ابعاد مختلف (ارتباط عاطفی، تجربه آنلاین، ماهیت خدمات رسانی پاسخ گو، اطمینان، اجرا)
تعداد سوال: ۱۲
تعداد بعد: ۵
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
تعاریف : دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 3