مقاله تشویق بهتر است یا تنبیه؟

دانلود مقاله تشویق بهتر است یا تنبیه تحقیق تشویق و تنبیه تشویق و تنبیه دانش آموزان تشویق کودکان تشویق و تنبیه کارکنان مقاله در مورد تشویق و تنبیه دانش آموزان مقاله تشویق و تنبیه مقاله اثرات تشویق و تنبیه مقاله درباره تشویق و تنبیه دانش آموزان مقاله درباره تشویق و تنبیه مقاله تشویق و تنبیه کودکان مقاله تشویق و تنبیه در مدارس تحقیق در مورد تشویق و تنبیه دانش آموزان

Encourage better Paper or punishment

دانلود مقاله تشویق بهتر است یا تنبیه؟

فصل اول

برای تربیت بدنی معنای مختلفی در نظر گرفته اند که در کتب و تربیت به چشم میخورد بعضی میگویند: تربیت علمی است که از طریق نسل بالغ درباره ی آنها که رشد کافی نیافته اند به منظور پرورش جسمی، فکری و اخلاقی شان انجام میشود تا آنها را برای عضویت در زندگی انسانی آماده کند.

عده ای گویند: تربیت عبارت است از یک عمل عمدی و آگاهانه ودارای هدف که به منظور رشد دادن یا ساختن و دگرگون کردن ونیز شکفتگی استعدادهای مادر زادی او انجام شود . آنچه در تعریف تربیت لازم و ضروری است که توجه شود و از خصوصیات و ویژگی هایی است که تربیت باید داشته باشد عبارت است از: آگاهانه بودن ، دائمی بودن، دارای هدف و جهت بودن، شکوفا نمودن نیروهای فطری و استعداد غرائز ( در غیر انسان) و کلا پرورش قوای جسمی و روحی و روانی انسان.

هر گاه از طرف فردی آگاه و تربیت یافته استعدادهای انسان در راستای مطلوبی شکوفا گشته و از قوه به فعلیت در آید تربیت در انسان صورت گرفته است.

مفهوم تعلیم: تعلیم یعنی فراهم آوردن زمینه های و عوامل لازم برای فراگیری فرد. بعضی هم در معنی تعلیم ، انتقال معلومات به ذهن فرد را متذکر شده اند ومعتقدند که علم از معلم به فرد منتقل میشود ه در اصل تفاوت چندانی بین دو تعریف وجود ندارد.

فهرست

فصل اول. ۲

تفاوت معنای تعلیم و تربیت.. ۴

فصل دوم : تشویق.. ۶

نقش تشویق در تربیت.. ۶

نوجوانان چگونه باید تشویق شوند؟. ۸

اثرات نامطلوب عادت به تشویق.. ۱۳

تشویق در مورد چه کسانی اعمال میشود؟. ۱۶

فصل سوم : تنبیه. ۱۹

اعتقادات برخی از صاحبنظران درباره ی تنبیه. ۱۹

تنبیه به چه مفهومی است؟. ۲۰

شدت تنبیه در گذشته چگونه بوده است ؟. ۲۱

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 25