فصل اول کلیات بازاریابی بینالمللی هدف کلی هدف کلی این فصل، آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بینالمللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو کمک میکند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بینالمللی باشد. این هدف از طریق تهیهکردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بینالمللی میافتد و با کمک آنها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام میرسد.
هدفهای رفتاری از شما انتظار میرود پس از مطالعه این فصل بتوانید: » مفاهیم بازاریابی را تعریف کنید » بازاریابی بینالمللی را تعریف کنید. » تفاوت بازاریابی بینالمللی را با بازاریابی داخلی بیان کنید. » بازاریابی تطبیقی را شرح دهید. » بازاریابی بینالمللی و سطوح رقابت را شرح دهید. » عناصر مزیت استراتژیک را نام ببرید. » عوامل محیطی بازاریابی بینالمللی را شرح دهید.
فصل اول کلیات بازاریابی بینالمللی
فصل دوم محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
فصل چهارم محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بینالمللی
فصل پنجم تحقیقات بازاریابی بینالمللی
فصل ششم استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بینالمللی