پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
هدف: سنجش عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری (تمرکز بر مشتریان اصلی و کلیدی، سازماندهی فرایندهای کسب و کار، مدیریت دانش، برخورداری از فناوریهای مدرن و به روز)
تعداد سوال: ۲۰
تعداد بعد: ۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 3